..!!..


..!!..

به من میگه بی #احساسیــــــ#

میخوام بگم:

در حدی نیستی که احساست کنم

چ برسه احساسمو خرجت کنم #

آپلود عکس

مهم نیس ک دلت دریا باشه یا برکه،

مهم اینه ک نذاری کسی توش جیش کنه !!

 آپلود عکس

عزیز من اونی ک دستش دور گردن شماس ...

قلادش دست ماس !!!

آپلود عکس

ب بعضیا باس گف:

شاید face شو داشته باشی

ولی bace شو نداری ...

آپلود عکس

بعد از تو لبخند یادم نمیاد

اما خب بدرک!

تریپ اخم شیک تره

آپلود عکس

تو میتونی با همه باشـــــــــی

اما اینجوری نمیتونـــــی

با من باشــــــــی

 آپلود عکس

بغعضی آدما آدم نیستن،

خطای دیدن ...!!!

آپلود عکس

وا3 من خواستن ینی داشتن

اگه ندارمت،

بدون نخواستمت...

آپلود عکس



نظرات شما عزیزان:

مهدی(مئچان)
ساعت17:00---8 شهريور 1393
به به یامان عکسلرین وار
ترانن ده چوخ گوچه دی
ولی مطلب لری اوخومادم
لایک
پاسخ:ساغول لطف الیبسن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






▂▃ More ▃▂

خبرنامه وب سایت:





کد ِکج شدَنِ تَصآویر

کداهنگ برای وبلاگ

www.ghaleb-fa.blogfa.com www.ghaleb-fa.blogfa.com ایکون های ونوس

ایکون های ونوس

ایکون های ونوس

ایکون های ونوس

ایکون های ونوس

Tiny Finger Point Hand With Heart

skullgal-icon

skullgal-icon

skullgal-icon

skullgal-icon

skullgal-icon

skullgal-icon

skullgal-icon

skullgal-icon

skullgal-icon

skullgal-icon

skullgal-icon

skullgal-icon

skullgal-icon

skullgal-icon

skullgal-icon

skullgal-icon

skullgal-icon

skullgal-icon

skullgal-icon

skullgal-icon

skullgal-icon

skullgal-icon

skullgal-icon

skullgal-icon

skullgal-icon

skullgal-icon

skullgal-icon

skullgal-icon

skullgal-icon

skullgal-icon

skullgal-icon

skullgal-icon