....!!....


....!!....

ﻧـــَــــــــــﺦ ﺩﺍﺩﻥ ﻫَﻤﯿﺸـــــــﻪ ﻫــــــﻢ”ﺑـَــــﺪ “ﻧﯿﺴـــــﺖ

ﺑــــﻪ ﺑَﻌﻀﯿـــــــــﺎ ﺑﺎﯾـــــــﺪ ﻧـَـــــــﺦ ﺩﺍﺩ تا

“ﺩَﻫﻨﺸــُــــــﻮنو” “ﺑــــــــﺪﻭﺯَﻥ”

آپلود عکس

به بعضیا باس گفت :

برو عقب عزیــــــزِ من !

من خودمم انقـــــدر به خودم نزدیـــــــک نمیشم،

شما که جـــــای خود داری !

 آپلود عکس

یه سری فکر میکنن شاخی هستن برا خودشون ؛

عزیزم تو موی زایدی ، باید بری تو سطل زباله !

آپلود عکس

آدامسمو با اون همـه “شیک” بودنش بعد

نیم ساعت زیر کفشم له میکنم

تو که جای خود داری !

آپلود عکس

شما سیرابی گاوم نیستی

چه برسه به جیگر ما !!!

آپلود عکس

به بعضی ها هم باید با متانت خاصی گفت :

لطفا یه دهن برامون خفه شو …

آپلود عکس

از دار دنیا یک عشق را خودم انتخاب کردم

  که آن هم " لاشــــــــــــی " از آب در آمد... . . .!!!

 آپلود عکس



نظرات شما عزیزان:

محدثه
ساعت12:24---19 شهريور 1393
سلام دخی جون وبت محشربود.به منم سربزن اگه با تبادل لینک موافقی بگو.منتظرتم
پاسخ:ok azizam


~NADIA~
ساعت12:29---18 شهريور 1393
به بعضیابایدگفتـ:
یجوری رنگـ عوضـ میکنی که
افتابـ پرستـ به گوه خوردنـ راضی میشه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






▂▃ More ▃▂

خبرنامه وب سایت:





کد ِکج شدَنِ تَصآویر

کداهنگ برای وبلاگ

www.ghaleb-fa.blogfa.com www.ghaleb-fa.blogfa.com ایکون های ونوس

ایکون های ونوس

ایکون های ونوس

ایکون های ونوس

ایکون های ونوس

Tiny Finger Point Hand With Heart

skullgal-icon

skullgal-icon

skullgal-icon

skullgal-icon

skullgal-icon

skullgal-icon

skullgal-icon

skullgal-icon

skullgal-icon

skullgal-icon

skullgal-icon

skullgal-icon

skullgal-icon

skullgal-icon

skullgal-icon

skullgal-icon

skullgal-icon

skullgal-icon

skullgal-icon

skullgal-icon

skullgal-icon

skullgal-icon

skullgal-icon

skullgal-icon

skullgal-icon

skullgal-icon

skullgal-icon

skullgal-icon

skullgal-icon

skullgal-icon

skullgal-icon

skullgal-icon